Åh gud så trött!

Jag är så trött så trött så trött!!!
Hoppade in och jobbade ett par timmar på eftermiddagen idag, jättekul som vanligt men herregud 32 barn är väl lite överkurs va?! 32 barn på TVÅ personal ska tilläggas!! Det rycks i amrarna och kläderna hela tiden och så hör man "Lina Stina Lina Stina Lina Stina Lina Stina" 10567 miljoner gånger, samtidigt ska man hålla koll på Joline och kunna prata med Stina i normal ton om alla grejer runt omkring och vad som gäller osv, för att inte tala om allt skrik och bråk i alla andra rum.. Helt slut i huvudet men jag ska inte klaga för det är så fruktansvärt roligt att få chansen att kunna jobba extra lite då och då!:)
Leon fick vara kvar på dagis och sedan gå hem hit tillsammans med farmor, de hade lekt en massa på hans rum och läst böcker m.m. När jag och Joline kom hem så stekte vi lite korv och åt korv med bröd, lätt tillagat och gott. Joline var inte sen i säng då hon var lika trött som jag, Leon sitter och kikar på bolibompa och håller tummarna för att Fredrik hinner komma hem innan det är läggdags.

Tråkigt nu när övertiden har börjat på Fredriks jobb igen, blir sena kvällar och inte så mycket tid för honom med barnen men det tar vi igen fredag, lördag och söndag!:)


Kommentarer
Postat av: sofi

Ok!! Hur mycket fick ni för den när ni sålde den?? Vi kommer nog köpa en i helgen, ska till lekia imorgon och provköra lite :)

2010-03-09 @ 21:14:09
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback