Ajajajaj

Hela kroppen verker efter mitt och Queenies race igår, axlar, armar, rygg, mage, rumpa, ben! Men samtidigt är det skönt för det betyder ju att man har gjort någe nyttigt för kroppen, ikväll är det gympa också så om jag är sängliggandes på onsdag återstår att se!;)

Jag har hunnit dammsuga, våttorka golven, diska och putsat insidan av fönstren i köket. Jag älskar solen enda nackdelen när den ligger på är ju att man ser all smuts ur ett helt annat perspektiv! Barnen tittade på bolibompa medans jag for runt, startat en maskin tvätt har jag också gjort ja. Efteråt ät vi frukost i godanro sedan fick Leon ett vansinnesutbrott!! Herregud ungen kan ju bli GALEN på två röda!!
Efter hysteriskt skrik och gråt från hans sida och ett extremt bra lugn och tålamod från mig om jag får säga det själv så lugnade han ner sig och sa förlåt samt gav mig en kram. Nu sitter han i soffan och tittar på Cars och är helt slut efter utbrottet, när jag har sagt nej så är det nej men han ska försöka och försöka och det slutar med att han skriker för fullhals och gråter..
Ella och Ozzy kommer hit för lite fika sen och det blir även en härlig promenad i det fina vädret trots att kroppen ömmar.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback