anlänt

Nu har nya tvn anlänt och jag måste säga att oj oj oj oj vad stor den är!! 107 cm lång, jag menar är det nödvändigt? NEEEJ! Men karln är nöjd med detta köp och jag kommer säkerligen bli det jag också.;)

Snart är det ju påsk och vi har pratat om att ge Leon en cykel med stödhjul i påskpresent eftersom han blivit för stor för sin 3hjuling. Nu är det iaf beställt och klart så bara att invänta, den kommer i början av April så det blir lagom till påsk.:) Nu är det bara jag och Fredrik som ska införskaffa oss varsin cykel.

Mycket bråk har det varit mellan barnen under dagens gång.. Blir lagom galen eftersom tanken slår mig att Joline bara är 7 månader och redan kan reta gallfeber på sin bror, hur blir det då om ca 10 år??!
Nu väntas lite mellis i formav frukst för mig och barnen sen blir det ännu mer lek.:)

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Lovina

Hej!



Jag har just startat en tävling i min blogg,

om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!



Var med och tävla du också!



Kram Linda!

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

2010-03-23 @ 09:16:18
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback