Bok

Joline fick en jättefin "mina första åren"bok utav min mamma igår, hur mysig som helst verkligen så den har jag suttit och fyllt i lite smått både igår kväll och nu på morgonen. Bad mamma att köpa en likadan till Leon eftersom den var mycket mycket finare och roligare än den han redan har!
Ska bli mycket bättre på att fylla i barnens böcker för som min mamma sa "man glömmer såfort" och det gör man verkligen.

På lördag ska Fredrik tävla och kommer hem sent så jag och barnen får roa oss själva. Vi ska hem till mina föräldrar, min moster med familj kommer också, ska bli jätteroligt att träffas! Mormor och morfar kommer också, vi ska fira mormor som fyller år i veckan och det gör vi med 3rättersmiddag, fin finpresent och en massa trevligheter!:) Ska bli jätteroligt att träffas allihop vilket inte händer alltför ofta, mormor och morfar är helt ovetandes om att moster med familj kommer vara där, de tror bara att de är bjuna på "vanlig" middag.:)
Barnen och jag sover kvar eftersom risken är att det blir sent och båda två hinner somna, onödigt att dra upp dem då vi lika gärna kan sova kvar. Leon kommer uppskatta detta till 100!!:)

Joline ligger ute i vagnen och sover, Leon är på dagis, jag ska plocka lite och vid 12 kommer Stina på fika. Gick bort till konsum efter dagislämningen och köpte semlor till fikat, mums.:)
Det är mysigt att gå och plocka/städa i lugn och ro med lite musik på, nynna lite i sin ensamhet, det är rogivande med städning!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback