Det man inte har i huvet..

Jag har tyckte både igår och idag att hemtelefonen varit ovanligt tyst, den brukar gå varm med alla som ringer men icke dessa två dagar. Först nu på eftermiddagen så upptäckte jag att ljudet var avstängt!! Haha ja jag undrar hur många samtal man missat??

Hämtade ut ett klädpaket från H&M till Leon, mjukisar, t-shirt och två hoodtröjor som inte fanns på lager när första paketet kom. Även ett paket från Lindex hämtades ut åt Joline som innehöll hennes nya KANON fina vårjacka! Gudars så fin och söt hon blev i den!:)

Leon och pappa ska ha myskväll idag när Joline har somnat, jag rymmer över till grannen. Det kommer ätas pizza, ostbågar och cola till det och självklart kommer Lightning Mcqueen gå på tvn.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback