Fredag

Började dagen med att åka och storhandla på ICA MAXI och det kommer vi inte göra igen.. Nej vi är vana med ICA MAXI i Norrköping där vi alltid handlade när vi bodde där, så det här var ju bara skrattretande! Så litet och trångt och bara en enda röra!
Tacka vet jag City Gross!:)

Killarna åkte upp till garaget när vi kom strax efter 13 och jag plockade upp varor samt städade. Senare kom Carina och Linus förbi så det var bara att stoppa ner Joline i vagnen och gå en härlig och uppfriskande (välbehövlig) långpromenad med dem. Fredrik hade börjat med maten när vi kom hem, tacos stod på menyn idag och gudars vad bra det smakade.

Snart är det läggdags för Joline, Fredrik ska bort till Jonny vid 19 och kolla på hockey så Ella kommer hit och dricker lite vin, busar med mig och Leon, pratar en massa strunt, skrattar så vi tjuter och tittar på Så Ska Det Låta!:) Kan man begära mer än fredagkväll?? Blir dock skapligt i säng då jag och mor har utsläppet i stallet imorgon och barnen kommer vakna tidigt, alltid skönt att vara pigga och krya så vi kan hitta på en massa skojigheter resten av dagen!:)




Kommentarer
Postat av: Sofia Winqvist

Tråkigt att ni INTE gilla MAXI... Själv tycker ja det är stor skillnad mot förut.. ta hand om er.. Kram

2010-03-26 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback