Fy faan vad arg jag blir!!

Just nu i denna stund eller nej föresten hela morgonen och hela den kommande dagen har/är/kommer jag fortsätta att vara så arg så arg!! Melvin ska hålla sig utomhus idag och för all framtid om det är så, om inte annat så ska han hålla sig borta från mig!! Jag skulle inte tveka en sekund över att vrida nacken av kattskrället!! Han har pissat under trappen inatt, jag blev så förbannad, ledsen och arg så jag sa väl alla svordomar jag kunde komma på, fräste åt Fredrik och barnen m.m. m.m. Jag hatar detta och jag sa till Fredrik när vi skaffade honom att börjar han göra inne så åker han direkt! Tror iof detta bara var en engångsgrej men ändå!!!
Jag har skurat och skrubbat med alla möjliga olika medel för att stanken ska försvinna och jag tror att jag lyckats med det nu, men frågan är om Melvin kommer känna lukten ändå och i såna fall är det kört. Men det lär vi väl märka när han kommer in om inte annat..

Jävla helvete förbannade skitkatt!!!

Kommentarer
Postat av: Ida-Molly och Neilas mamma

hej

du ska srubba med ättika, det vill dom inte gå nära och är det ända som håler den egna doften borta :)

askyr själv när katterna kissar inne och den metoden har alltid vi kört :)

lycka till

kram

2010-03-29 @ 20:07:38
URL: http://www.mittlillalivochjag.devote.se
Postat av: Ida-Molly och Neilas mamma

haha ja jag hoppas det funkar :)

ja absolut, det tycker jag med, synd att det har runnit ut i sanden!!

Men jag och niklas e för det mesta hemma, så vill ni göra något är det bara att höra av er, vi kan ju säkert komma ut till er med någon dag under dagen :)

skulle vara kul att se hur ni bor :)

kram

2010-03-29 @ 21:42:41
URL: http://www.mittlillalivochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback