Hårt och ont!

Joline sov jättebra i sin säng inatt, hon somnade vid 20 igårkväll och vaknade vid 04.30 imorse och ville äta och sen somna hon om bredvid mig och sov till 05.45. Tidiga mornar blir det men jag har inga problem att kliva upp då och speciellt inte nu när solen tittar fram så pass tidigt som den gör!:)

Jag ska slänga mig i duschen nu och sedan blir det en promenad bort till konsum för att inhandla katrinplommon.. Joline har varit hård i magen hela helgen men idag är det värre än vanligt! Hon storgråter varje gång hon ska bajsa, och man får hjälpa henne, det som brukar vara en rejäl bajsblöja är nu stenhårda små kulor som luktar aber! Usch kan inte föreställa mig hur ont det verkligen gör, stackars skruttan.


Kommentarer
Postat av: malin

Ja det ser riktigt snyggt ut,

Nja det där har dom ändrat nu så man får ha naglar och så men det handlar ju om hygien och lie allmän vett, man behöver ju inte ha sjukt långa naglar =)

2010-03-22 @ 09:34:53
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback