Just ja!

Jag har ju glömt att berätta att min kära sambo gått och köpt en 42" tv till vardagsrummet, så den kommer i början på nästa vecka. 32" ska upp till sovrummet.
Tycker det är så onödigt det här med tvapparater, känns som om folk tävlar om vem som har störst tv?
Kommentaren som tar priset som vi har fått ett ex antal ggr om folk som tror att de är bättre än andra är "oj har ni bara en 32"?!".. Låter det vettigt? NEJ!!

Ok ok nu sitter jag och blir irreterad på folk och tvapparater, kanske finns vettigare saker att göra som att skita i det och gå och duscha och fixa lite.;)

Men iaf här kommer det bästa!! Jag ska bli med mobiltelefon igen!!!! Jag har varit utan sen början av November tror jag.. Och ärligt talat så är saknaden inte stor överhuvudtaget men för andras skull så att säga, typ om det händer Leon nånting på dagis och jag inte är hemma osv..
Jag har alltid varit beroende av denna förbaskade mobil, kännt mig naken utan den, sms:at som en dåre, pratat oavbrutet och bara njutit av den. Min syn på livet har förändrats under dessa 4 månader utan min bästa vän (snäppet efter dammsugaren) jag är stark och jag klarar mig själv!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback