Katrinplommon och annat

Joline slukade i sig katrinplommnpurén när vi kom hem, så nu har vi bytt en bajsblöja redan och vilken skillnad!!:) Leon ville ha en risifrutti till mellis och sedan valde han ut en fin påsklilja som fick följa med hem och pryda köksfönstret, lite "påskigt" måste man ju ha. I helgen blir det till att plocka lite påskris och pynta, Leon kommer uppskatta det till 1000.:)

Har precis pratat med JohnBauergymnasiet i Norrköping eftersom mina betyg förtfarande inte dykt upp och jag börjar bli lite smått stressad nu då jag vill komma igång med studierna! Tanten jag pratade med var lika seg som när jag gick där så vi hamnade väl i en liten dispyt och nu hoppas jag att de kommer inom de närmsta dagarna!!! Pratade med studievägledaren på Campus och berättade om förseningen varpå hon erbjöd sig att ringa och tjata på dem!:)

Nehe nu är det lek med barnen som står på listan och invänta att nya tvn anländer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback