Måndag

Hörde på tvn imorse att det är Internationella Kvinnodagen idag, vilket jag tycker är skit! Jämdställdheten var tog den vägen?! Så vitt jag vet så finns det ingen Internationella Herrdagen?
Onödigt påhitt!

Helgen har varit toppen!:) Lördagen gick i en rasande fart med god mat, dryck och MASSOR med skratt, helt underbart att vara samlade allihop (aa inte Fredrik då;)) och umgås, händer på tok för sällan. Barnen somnade gott när alla åkt hem, blev lite filmtittande innan vi andra också gav upp och gick och la oss för att sen vakna pigga och glada på söndagen då det vankades mer bus och lek innan Fredrik kom och hämtade oss på eftermiddagen. Tror inte moster förstår hur mycket jag saknat henne!:)

På förmiddagen idag så blev det långpromenad för mig och barnen tillsammans med Ella och Ozzy, skönt som tusan! Leon åkte pulka och det är väl sluttampen för pulkaåkning nu känns det som, våren börjar komma krypandes och snön smälter allt mer.. Men det hinner väl ändras både en och två eller kanske tre gånger innan så jag har säkert fel.
Blev lunch och fika här hemma efteråt och sen somnade Leon gott och sov ca en timme innan det var fullfart igen.
Nu sover Joline och Leon tittar på bolibompa, Ella och Jonny kommer förbi på fika snart, Ella och jag ska skriva lite viktiga papper. Vi ska börja plugga/studera på distans! Företagsekonomi A och B! Känns jätteroligt och jag är laddad till MAX! Vi har ett stort mål och nu är det pågång, i September drar det igång på riktigt, den riktiga Utbildningen som vi väntar ivrigt på! Vad det är för ni veta vid ett senare tillfälle.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback