Mätta

Ugnspannkaka är intagen och jag och Leon är nu mätta och belåtna, Leon ligger nu och vilar lite i soffan så han är pigg sen när det är dags för gympa. Idag är det mamma&Leongympa förra gången var det pappa&Leongympa, kul att köra varannan gång eftersom både jag och Fredrik vill vara med och se.:)

Stina kom hit vid 12 på kaffe och semla, samt en massa prat, hon passade Joline när jag gick och hämtade Leon på dagis och sedan byggde vi duplo tillsammans. Leon har alltså inte sovit något idag och kommer därför somna Vääldigt gott ikväll efter gympan! Stina gick hem vid 15tiden och då bröjade vi med pannkaksmeten, roligt tyckte Leon som älskar att vispa och knäcka ägg.;)

Ikväll är det kvällen med stort K!! Greys Anatomy börjar igen!! Herre min gud vad jag längtat efter denna kväll!!

Helig timme mellan 21 och 22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback