Nya galonkläder och stövlar

Hämtade ut Leons nya galonkläder igår, jättefina var dem och Leon är super nöjd! Fodrade är de också så nu kan vi skippa overllen förhoppningsvis (ska väl inte bli svinkallt igen..eller?!). Overallen har gjort sitt efter två vintrar, den ska slängas helt enkelt!!
Idag ska jag även hämta ut hans nya gummistövlar med Blixten på, får bli senare i eftermiddag eftersom han sover nu. Fredrik jobbar sent idag så vi blir själva vid middagen och under kvällen, Ella skulle komma förbi på kaffe sen och hålla oss lite sällskap.:)

Leon har alltså varit på dagis idag och invigt sina nya galonisar dvs jacka och byxa, Joline och jag tillbringade förmiddagen på ÖF. Mycket trevligt och pratet balnd oss föräldrar bjöd som vanligt på mycket skratt!

De var två karlar här och mätte köket förut också, nya köksluckor är påväg och jag är sååå lycklig!! ÄNTLIGEN!! Blir vitt med svarta handtag, enkelt och stilrent, inga krussiduller, det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Edvin har också fått stövlar med Blixten! Är dom från Din Sko?Edvin är så nöjd med dem att han vill ha dem på en gång så vi fick gömma dem för honom!



Ha en bra kväll!

2010-03-16 @ 19:22:09
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback