Nybadade

Joline gick felfri igenom BOEL testet, vikt och längd var också perfekt, snart passerar vår lilla tjej 10 kg strecket, BVC-tanten var mäkta imponerad av att hon kunde så mycket vid sin ringa ålder .;)
Efteråt blev det CityGross och efter det lunch, mamma köpte en jättefin supersöt sommarklänning till Joline på Liten&Junior! Åh vad fin den var!! Fler sommarklänningar ska inhandlas därifrån, fanns hur mycket fint som helst som jag vill att Joline ska kunna springa runt i i sommar och det till en mycket skapligt pris!

Vi skulle egentligen ha varit på gympa nu och sedan skulle Fredrik kommit direkt dit efter jobbet och hämtat oss men Joline är för trött så vi stannade hemma istället. Barnen har badat och är nu iklädda pyjamas och redo för bolibompa.
Blev pasta, korv och grönsaker till middag idag, matideérna är inte på topp just nu men barnen klagade inte, tvärtom de vräkte i sig. För Jolines del blev det kokt potatis, morötter, ärter, majs, paprika och kokt korv, hon älskade det! Kul när man hittar mat som faller den unga damen i smaken, burkmaten som finns på affären går fet bort, hon avskyr dessa halvfabrikat och det gör inte mig nånting då jag hellre vill laga maten själv åt henne. I förrgår åt vi kokt potatis och fiskbullar i hummersås och det var också en stor favorit.:)

Nu ska jag ta och göra mig en kopp the och titta på bolibompa med barnen, Joline lär väl slockna när som helst.

Kommentarer
Postat av: Ida-Molly och Neilas mamma

vad stor hon börjar bli :)

Neila vägde 9020 på sin 1års koll, lite nättare :)



Hon vägrade med burkmat men håller med dig att jag mycket hellre gör egen mat till henne :)

2010-03-31 @ 22:10:38
URL: http://www.mittlillalivochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback