ÖF

Nu är jag och Joline hemma från ÖF, hon ligger och sover ute i vagnen. Det är ju så fint och härligt väder ute idag så jag passade på att kratta av gräsmattan utanför och rensa lite i rabatten när vi kom hem. Nu ska jag slänga i mig lite lunch och fixa skötväskan till Joline innan det är dags att röra sig vidare mot jobbet. Leon får alltså en "långdag" på dagis idag vilket kommer vara mycket uppskattat från hans sida.:)
Fredrik kommer hem sent idag eftersom det är "jobbaöverdag" idag så jag ska kika i frysen vad vi kan slänga ihop till middag när vi kommer hem. Det kommer vara två trötta ungar ikväll samt en trött mamma, Leon för att ha varit extra länge på dagis, mamma och Joline för att vi jobbat med ca 30 barn som gapar, skriker, slåss och härjar.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback