Ovant!

Leif klippte kort lugg på mig och kapade en rejäl bit på längden, så nu är det axellångt. Känns mycket ovant men jag är super nöjd! Skönt att ha en frisyr igen!
Bokade en till tid om ca 8 veckor och då är det både färgning och klippning som gäller, måste bli bättre på att ta hand om mig själv. På måndag ska även en tid på Nagelbaren bokas, gelenaglar ska fixas, efter att ha fött två barn så vill jag börja känna mig fräsch igen!;)

Snart är det dags för en sväng med grannen till soprummet och sedan en promenad med hundarna, de ska få springa lösa och leka som igårkväll så de sover gott inatt. Har fungerat kanon bra att ha Milo här i helgen, han är super snäll och msyig och underbar mot barnen!:) Dock så blir det till att skura golven imorgon eftermiddag när han lämnat oss för fy satan vad skitigt det blir inne! Dammsög imorse men en riktig grovrengöring behövs!

Joline sover och Leon busar som en tok, det sjunger på sista versen nu för han är grymt trött. Klockan 20 ska jag och Fredrik se på "Körslaget", ska hinna duscha innan också så nu är det soprummet sen promenad.

Kommentarer
Postat av: malin

Härligt med nyklippt hår :)

jag blir avundsjuk på nagelbokningen, jag vill också, men är inte så bekvämt om man ska ta blodprover och så, men vad jag måset nog lära mig det för dte är såååå snyggt med såna naglar =)

2010-03-21 @ 20:43:10
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback