Problem

Men vad är problemet egentligen?! Varför bryr sig folk om vad JAG gör och vilka JAG träffar?? Finns det inget bättre att lägga ner tid och energi på??
Folk stör sig på både det ena och det andra, bara det här att jag och Ella är vänner och umgås mycket och ofta (samt Jonny och Fredrik) det svider hårt för många! Skrattretande eller hur? Vuxna människor behöver jag säga mer..pinsamt..
Folk växer ifrån varandra under åren, inte minst när man får barn. Det är oftast då man märker vilka som är ens riktiga vänner..Och tro mig det är inte de som säger att barn är "äckliga" osv!

Jag eller vi är nöjda med de vi har runt omkring oss, ni andra kan fortsätta att störa er på vad vi gör och vilka vi umgås med! Det är vårat liv och ni eran tid med oss är förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback