Reser sig

Joline har ju rest sig mot trappsteget ett par dagar nu likså mot tvbänken. Jag är lika nervös varje gång hon reser sig på tvbänken eftersom den är mycket högre än trappsteget och hörnen är ju inte så härliga om hon skulle slå i, mycket blod och tårar får man räkna med då! Hörnskydd? ska inköpas så snart som möjligt!

Har haft en lång prat och kaffestund med Stina, så skönt att få prata av sig ordentligt! Jag är inte den som klagar på saker och ting utan håller mycket inom mig eftersom jag själv stör mig fruktansvärt mycket på folk som bara "spyr galla" och klagar hela tiden. Idag var en sån dag då jag inte kunde hålla tillbaka allt längre utan bara öste ur mig skit som Stina snällt lyssnade på och gav stöttande kommentarer, riktigt skönt faktiskt att få ösa ur sig allt! Tack Stina för att du stod ut med mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback