Snart mycket snart..

10.45 sitter jag hos frisören och njuter!!:D

Blev tidigt imorse då Joline tyckte det var morgon redan 04.30, bara bita i det sura äpplet och gå ner till soffan och slå på tvn. Vid 7 så gick jag och Milo på rejäl morgonpromenad innan det var dags för frukost, härligt väder och härligt att gå när det nästan inte är en kotte ute!
Klockan 14 idag är det födelsedags fika uppe hos Fredriks föräldrar, Fredriks pappa fyller år imorgon men då ska vi på kalas i Stigtomta eftersom Chanell blir 3 år.

Träningsvärken från ridningen är grotesk idag, hela ryggen samt midjan och sidorna uppåt gör sig påminda för minsta lilla rörelse!

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Fin header du har! :)



Jag tänkte även passa på att tipsa om en tävling i min blogg som pågår just nu där du kan vinna ett Alfons Åberg-paket som innehåller 2 böcker och en Alfonsdocka. Ta chansen, att vara med och tävla är lätt!



Ha det bra! :)

2010-03-20 @ 10:08:50
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback