Solen skiner himlen är blå..lalala..

Är det inte ljuvligt och vakna till strålande sol ute?! Solen ligger på i köket så när man står det så blir det Riktigt varmt och härligt, underbart!!

Fredrik åkte till Linköping vid 07 imorse för tävling, jag och barnen åt en helt underbar frukost med avocado och tomater på smörgåsarna. Just nu ligger Leon i soffan och kikar på bolibompa och Joline ligger uppe i sin säng och sover, jag har precis startat en maskin med tvätt och tanken nu är att jag ska dammsuga och sedan duscha..MEN jag orkar inte, har ingen lust alls till det, jag vill gosa med Leon istället! Skulle kunna strunta i dammsugningen men då måste vi göra det imorgon och eftersom jag och barnen inte sover hemma inatt så känns det alltid lika skönt att lämna ett rent och fint hem och komma hem till det rena fina hemmet sen. Skönt för Fredrik också när han kommer hem sent ikväll om det är städat då. Ja jag ska ta tag i detta nu så vi kan göra oss iordning sen för denna stora dag!:)
Har packat nästan allt som vi ska ha med till mina föräldrar, bara välling och blöjor kvar på listan. Kommer kännas riktigt konstigt att sova hemma hos mamma och pappa igen, var fleera år sen! Leon tycker det ska bli jätteroligt och jag måste hålla med honom om att det ska bli jätte mysigt!:)


Jaha det var väl dagens inlägg kommer inte ha tid till mer bloggning idag, återkommer imorgon!
Hej svejs

En promenad ska vi givetvis hinna med idag också!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback