Strålande sol är lika med en strålande mamma!!

Jag och Joline gick upp vid 05.30, Leon kom ner smygandes vid 06.30. Fredrik fick alltså lite sovmorgon idag men snart ska vi upp och hoppa på honom så vi kan äta frukost tillsammans.:)
Solen skiner och jag känner mig jättepigg och glad trots den tidiga morgonen. Skönt som tusan om jag får säga det själv! Jag har röjjt i köket, lämnade allt igårkväll så det såg ut som ett bombnedslag idag! Diskat, torkat bord och bänkar, skurat av spisen m.m. När klockan blir lite mer ska jag ta dammsugaren, när man har två barn som äter/fikar och sedan röjjer gärnet så blir det smulor överallt!;)

Jaha hoppa på Fredrik var det nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback