Tidig morgon som vanligt..

Joline vaknar strax efter 05 på mornarna och tycker det är dags att gå upp, jag känner mig relativt pigg då så det känns helt ok även fast man skulle vilja sova till 07? Jag har inga problem att kliva upp när hon vaknar men nu kommer det stora MEN, tröttheten kommer inte direkt utan runt 06 börjar ögonlocken kännas tunga och hela kroppen skriker att det är alldeles för tidigt och att vi borde sova! Men vad gör man inte för sina barn?!:) Bara att göra iordning en kopp cappucino och avnjuta den i soffan framför tvn (eller datorn som nu) medans ungarna leker.:)

Klockan 9 är det dagis som gäller för Leon och ÖF som gäller för mig och Joline.:)

Kommentarer
Postat av: sofi

ok =) har ni fortfarande syskonvagn och i såna fall vilken har ni?? =)

2010-03-09 @ 12:15:43
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback