Torsdag

Jag och Joline har tagit det riktigt lugnt idag medans Leon har varit på dagis och busat med favorittjejerna Ida och Linn.:)
Tvättat två maskiner men inte mer än så, behövs inte städas heller för den delen heller eftersom jag annars städar och grejjar varje dag.;) Leon ligger i soffan och Joline ute i vagnen, så det är tyst och lugnt här hemma..En liten stund till iaf.

Fredrik tränar efter jobbet idag så vi får äta middag själva idag, blev ugnspannkaka kvar sen igår så det får bli det idag med. Ikväll får vi fikagäster också, får se om Fredrik hinner hem eller inte, Jonny och Ella kommer. Ska bli trevligt, detta kommer innebära att barnen kommer somna gott ikväll! Jonny och Ella=BUS BUS BUS BUS BUS!!

Carolina, jag ska klura lite och plocka ihop lite bilder som jag sen mailar över till dig!:) Du är värd en eloge för att du tar dig an detta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback