Ute

Fredrik och barnen är ute på en liten promenad, Leon ville springa sa han så Fredrik tog med båda ut.:) Jag har passat på att dammsuga, ska nog våttorka också, det kan behövas eftersom det kommer in så mycket salt i hallen med vagnen. Sen är det ducshen som gäller innan jag gör mig iordning för dagen, just nu är det linne och mjukisar som gäller.
Håller tummarna för att jag får jobba idag också, det skulle vara roligt! I eftermiddag får vi främmande, Fredriks kusin Crille med familj kommer ut, det är alltid så perfekt när de kommer hit eller vi åker dit. Fredrik och Crille pratar bilar, jobb osv osv, Tessan och jag snackar en massa skit om allt och ingenting och Leon och Chanell de leker uppe på rummet och man märker knappt av dem!:)

Igår hade vi ju besök av Tessan och Henke efter dagis och herregud vad de röjjde, några leksaker och en blomkruka föll offer för dessa buspojkar! Leon somnade som en stock strax INNAN bolibompa började så det blev en lugn kväll för oss andra, Joline njöt nog av att få ha all uppmärksamhet själv!:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejhej! Soffan är verkligen kanon! Vi hade tänkt oss 3000 för soffan.. Du kan ju höra av dig om du är intresserad av att komma o kika på den!



Ha en underbar fredag!

2010-03-12 @ 12:31:39
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback