Våår våår våår!!!!!

Leggings, jeanskjol och stövlar det är vad jag har på mig idag och det är även vad jag kommer bo i om vädret ska fortsätta såhär!:D Vårjackan åkte fram imorse innan vi gick till dagis, sen blev det långpromenad för mig och Joline med Ella och Ozzy och därefter lunch hemma hos Ella.
Leons overall ligger i tvättmaskinen och snart är det nog klart så jag kan hänga upp den i torkskåpet, den var gööör skitig idag! Håller tummarna för att galonkläderna som jag beställt kommer nu i veckan, likaså de nya gummistövlarna! Det går åt nu när snön smälter och det är MASSOR med vatten överallt..

Spanat efter nya vårjackor till barnen och även vårmössor och tror jag hittat vad söker efter.:)

Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och sedan invänta Ella som kommer hit vid 16, vi ska nämligen iväg och stöpa ljus ikväll. Ska bli jätteroligt och härligt att fylla på med sånt här hemma då det börjar sina sen vi var innan jul och stöpte. Fredrik får alltså ha båda barnen själv ikväll och det är ju onsdag så då är det gympa som står på schemat och idag får alltså Joline följa med. Ska jag vara ärlig så är jag lite nervös över hur det ska gå med nattningen av Joline när inte jag är närvarande, hon är ganska mammig på kvällarna..Eller är det jag som är fjantig och tycker att det bara är jag som duger? Jag tror på det sistnämnda.;)

Nehe dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback