Blåklinten Vs Vallmon

På Leons dagis finns det två avdelningar, en för de små och en för de större, Leon går på den för de små. Blåklinten. Iförrgår när jag hämtade Leon så gav Carina mig ett papper där det står att Leon plus två till ska börja på Vallmon 18 Juni, så hela den veckan kommer de spendera inne på Vallmon med de nya kompisarna och fröknarna. Leon har tjatat och tjatat om att börja på Vallmon sen hans favorit tjejer Ida och Linn började där och så nu Äntligen ska han är han tillräckligt stor för att börja där! Han ser verkligen framemot detta, igår fick han äta lunch inne på Vallmon och det har han pratat mycket om både igårkväll och idag.:)

Även om Leon verkligen ser framemot denna flytt så kan jag inte hjälpa att det svider lite i hjärtat på mig! Jag älskar Blåklinten! Jag älskar personalen och Leon likaså! Nu är det så att de säkert är minst likabra på Vallmon men ändå, det känns lite ledsamt.
Jag kan iaf trösta mig med att vi inte släpper Blåklinten helt, dagispapprena för Joline är inskickade och i September blir hon en Blåklintare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback