En annorlunda dag..

Ja idag blir det en annorlunda dag på dagis för Leon, de ska ha en "utedag" så när jag lämnar honom sen så blir det inte på dagis utan borta vid skolan eftersom det är i den skogen de ska hålla till. De ska laga både frukost och lunch ute i skogen, Leon tycker det ska bli jätte spännande och är redan nu ivrig att få komma iväg men han får hålla sig några timmar till.;)
Vädret gör det svårt att veta vad man ska klä honom i men det lutar åt gummistövlar och galonkläderna, skulle behöva införskaffa galonisar som är icke fodrade. Efter att vi lämnat honom ska iaf jag och Joline till ÖF sen blir det lugnt resten av dagen, ska ut på baksidan och klippa ner min Clematis så att de nya skotten får fart och börjar växa.

På Torsdag fyller jag år och om ca en månad (11 Juni) så fyller Leon 3 ÅR!! Herregud våran lilla kille blir redan 3 år det är helt galet vad tiden har sprungit iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback