En bra dag!:)

Leon var hos mormor och morfar medans vi åkte till stan och handlade hem en massa mat, när man är ledig en längre tid (4 dar) allihop så försvinner mängder av mat! Blev till att grilla korv när vi kom hem från stan, Leon tyckte det var jätteroligt men när det sen var dags att äta så ville han inte ha. Det var bara grillningen han var ute efter, att få se själva elden och röken, haha.
När vi kom hem så kom bästa Jonny och Ella på fika, Leon pratar massor om att Ella har en bebis i magen om dagarna. Han tycker det är jätte spännande och klappade Ella fint på magen och sa "hej bebis" och sedan tittade han på Jonny och flinade samtidigt som han sa "min nya kompis" och pekade på Ellas mage. SÖTNOS!! Jag själv är helt lyrisk över att de väntar barn, tycker verkligen att det är jätteroligt och ser verkligen framemot att få snosa bebis runt Nyår!:)
Barnen fick bada innan det var dags för bolibompa, luktade rök från grillen så det stod härliga till! Har även tvättat min och Leons jackor som också stank. Nu blir det mys framför bolibompa som sagt innan det är läggdags för barnen, jag och Fredrik ska se på film ikväll som han har hyrt. Perfekt avslutning på en kanon bra helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback