Ett år äldre

Jaha då var man ett helt år äldre, vaknade av av fin sång imorse som framfördes av Fredrik och Leon.:) Joline skrattade mest, haha, hon är nästan alltid glad den ungen! Leon pratar massor om att "snart blir jag 3 år mamma och pappa" och så visar han stolt upp tre fingrar, idag så har dock förklarat för mig att det är jag som fyller 3 år.;) I hans värld fyller alla 3 år, gammal som ung eftersom han själv ska fylla 3 år, sötunge!!

Klockan 09 ska vi till dagis med Leon sen blir det hem och sätda av lite eftersom jag inte hann det igårkväll som det var tänkt. Får se om det dyker upp någon under dagen som vill ha lite fika.. Stina kanske??:) Annars så kommer de ikväll, Fredriks familj kommer dock på Lördag, skönt att kunna sprida ut det lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis grattis kära kusin! Hoppas du får en jättebra födelsedag! Kram Kram

2010-05-06 @ 08:50:31
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: stina

Lessen att jag inte tittade förbi, jobbade lite längre idag o så var jag upp o gosade lite med det nya lilla livet Peter. Hoppas det går bra att jag tittar in en annan dag=) hoppas din dag har varit mysig ändå=D

2010-05-06 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback