Grattis syssling!

Barnens syssling, min kusins minsta son Noah fyller hela 1 år idag! Grattis!:)
Vi får fira en annan dag tyvärr eftersom de bor i Sthlm, tänk om vi ändå hade bott närmare varandra då skulle det inte gå så långt mellan gångerna vi träffas. Leon pratar ofta om Wilmer och Noah, men nu är det inte långt kvar tills vi träffas, 11 Juni närmare bestämt då kusin Julia tar studenten.:)

Innan vi gick till dagis så tog en sväng bort för att titta på Cirkustältet, Leon tyckte det var jätte spännande och jag trodde verkligen att hans ögon skulle ploppa ut när han fick syn på fyra kameler som stod och betade i gräset. Haha vilken min!!
Joline somnade på den lilla promenaden och sover fortfarande här utanför. Jag har varit flitig och dammsugit, diskat och hängt ut tvätt. Vårat nya parasoll blåste sönder i Söndags eftersom vi glömt fälla ner det så idag efter jobbet så åker Fredrik och till Jysk och köper ett nytt! Denna gång ska vi vara riktigt noga med att fälla ner det varje kväll!
Nu kommer Stina och Ella på kaffe!:)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för gratulationen! Visst känns det lite långt borta ibland, men vi får ta vara på dom tillfällen som ges :-) Kram Kram

2010-05-27 @ 12:50:45
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback