Kors i taket!!

Joline som annars brukar vakna vid 05 och vilja upp, sov ända till 06.50 imorse! Fredrik hade hunnit åka till jobbet i lugn och ro medans vi andra låg och sov, härligt! Hoppas det fortsätter såhär.

Igårkväll fick jag ett samtal från min farmor som med gråten i halsen sa att de totalt hade glömt bort min födelsedag, ingenfara, de kommer alltså ut vid lunch idag för lite fika.
Snart ska jag och barnen äta frukost och sedan göra oss iordning för dagen, första maskinen med tvätt är startad så det är bara att dammsuga sen ser hemmet bra ut igen.:) En promenix/cykeltur bort till Konsum lite senare blir det också för att köpa hem lite fikabröd som vi kan bjuda på när farmor och farfar kommer, tror även att Jonny och Ella skulle dyka förbi på fika i eftermiddag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback