Kul

Jag och Joline har fått äran att blivit utvalda för att testa DRIKKI. Kommer få hem ett paket om några dagar innehållande flera DRIKKI förpackningar, jätteroligt!:)

Syster är här och leker med mig och barnen, båda två njuter i fulla drag av att ha mosters fulla uppmärksamhet. Jag ska plocka undan lite i köket och sedan börja förbereda middagen, Fredrik kommer hem "normalt" idag eftersom det är gympatajm för Leon ikväll.
Ska passa på att städa här när killarna drar iväg på gympa ikväll, imorgon blir jag ju ett helt år äldre så då vill jag ha fint när det kommer gäster.:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Noah älskar verkligen ris/banan drikkin, tack vare den fick jag ju honom att börja dricka välling :-)

2010-05-05 @ 19:06:19
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback