Lek & Bad

Jag och barnen har lekt massor och vi var/är helt slut nu. Efter middagen fick barnen bada och jag hänga tvätt, Joline sover nu och Leon försöker hålla ögonen öppna tills Fredrik kommer hem om en liten stund.
När han kommer hem ska jag gå en sväng till Konsum och sedan blir det soffan för att titta på Ugly Betty och därefter DHW, en riktig tv-kväll med andra ord.
Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan vara ute när vi hämtat Leon från dagis. Imorgon klockan 18 ska jag även på Föräldramöte på Vallmon där Leon börjar 18 Juni, spännande.

Måste börja tänka på presenter till våran stora kille nu också, inte långt tid kvar tills han fyller 3 år (11 Juni)! Tårtorna är iaf beställda, Elisabeth från ÖF ska göra dem. Blir självklart Blixten Mcqueen tårtor!;)
Ni kan kika på hennes fina tårtor, Bettansbakverk.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback