Lidande..

Som jag nämnt förut så blir tyvärr bloggen lidande när det är så fint väder ute och man spenderar alla sina vakna timmar utomhus med barnen.
Hade iaf en super bra dag igår utomhus med lunch, fika, lek och massor av bus, dagen avslutades med grillning på dagis eftersom de firade FörskolansDag. Två super trötta barn kom vi hem med vid 19 och när klockan var 19.15 sov båda gått i sina sängar. Dock vaknade Leon lite senare med feber och ytterligare några timmar senare även Joline..Så idag har vi alltså två sjuka, gnälliga, febriga barn att ta hand om. Aldrig kul när de är sjuka och speciellt inte när vädret är på topp! Jag har iaf varit till stan och hämtat våran nya hallbänk, äntligen, handlade även lite till kvällen. Hallbänken blev kanon! Jättefin, vit, enkel.
Ikväll var tanken att vi skulle grilla men eftersom barnen inte är pigga så gör vi tacos istället, mycket roliagre att grilla om alla kan vara med ute.
Nu ska jag göra min familj sällskap i soffan framför Blixten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback