Lite elakt men ack så söt

Våran kära granne knackade på här vid lunch och ville säga grattis, samt lämna en liten present. En 8 veckor liten kattunge vid namn Titti, hur ska man kunna tacka nej till en sån liten goding?!?! Om det inte skulle funka med Melvin och allt vad det innebär med en liten kattunge i hemmet så får vi lämna tillbaka henne, men vi gör ett försök. Måste jag tala om att Leon blev helt extas när han kom hem från dagis och fick se lilla Titti? Han bär runt på henne, leker med henne m.m. Så nu har vi alltså Melvin och Titti här hemma, fler blir det INTE, nått väldigt positivt med detta är iaf att vi nu MÅSTE boka tid hos veterinären åt Melvin för kastrering! När Titti har åldern inne ska hon också steriliseras! Jag är en av de människor som inte tycker att det finns på tok för mycket katter här i världen och att det inte behöver bli mer ungar.

Pappa och bror har varit här på fika redan eftersom de har fotbollsträning, snart kommer mamma, syster, mormor och morfar hit samt Crille, Tessan och Chanell. Chanell ringde dock imorse och gratta mig så sött, lite hjälp av mamma Tessan fick hon självklart.:) Leon och jag har dukat ett eget litet bord i köket åt honom och Chanell, han väntar ivrigt på att hon ska komma så de kan leka.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback