Måndag

Tillbringade hela dagen ute igår, jag var på loppis på förmiddagen, köpte ett pussel med Pingu på till Leon för ynka 5 kronor. Det var det jag hittade. På eftermiddagen var dte fotbollsmatch och självklart var hela familjen där, Ella och Jonny gjorde oss självklart sällskap också. När vi kom hem så fick våra smutsiga barn hoppa i badet innan det var läggdags, båda somnade som stockar, jobbigt att leka ute hela dagen.

Måste föresten berätta att Joline klättrade upp i trappan igårmorse, hörde hur hon började skratta som bara den och när vi kollar ner så står hon i mitten av trappan påväg upp! Nu är det IKEA besök som gäller för att inhandla grindar!

Nehe nu ska jag och barnen duka fram frukost och sedan blir det duschen för mig innan vi ger oss ut för en cykeltur/promenad.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kombinera ikeabesök med ett besök hos oss vet jag! Kram

2010-05-03 @ 08:53:16
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback