Myshelg

Har haft en riktig myshelg med min underbara familj!:) Kosläppet igår var klart bäst alltså! Efter att kossorna sprungit in våren blev det besök i fårhuset, svinhuset, ladugården där alla kalvar var, smådjurshuset med ormar, sköldpaddor, kaniner, råttor, ja allt. Åkte även traktor med kärra samt häst och vagn, jätteroligt hade vi och Leon var toknöjd!:)
Kvällen avslutades med två extremt trötta barn framför Alvin och gänget, när barnen somnat fortsatte vi våran tvkväll med 2012. Vilken film!! Bara det att jag nu kommer gå och ha ångest samt vara livrädd över att jorden ska gå under nojjig som man är.;)

Dagen idag har spenderats hemma hos mina föräldrar med fika och massor av bus, min mormor och morfar kom dit på eftermiddagen och vi åt god middag allihop. Leon är nysnaggad och båda barnen badade så alldeles strax är det läggdags för de små. Fredrik har varit iväg och hyrt ytterligare en film som vi ska se på ikväll.

Under morgondagen kommer jag lägga ut bilder här som det varit grymt dåligt med den senaste tiden! Då kommer bla. bilder på hallen som vi fixade med i Fredags, fick nya fina hallmöbler i födelsedagspresent så det blev till at skruva upp dem och möblera om! Kanon snyggt och självklart är det vitt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som ni haft en bra helg! Ser fram emot bilderna! Kram

2010-05-10 @ 10:06:24
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback