Nya fina utemöbler!

Jag, mamma och syster drog iväg till stan efter middagen och inhandlade nya utemöbler till oss. Fyra stolar, bord och ett parasol för en väldigt bra peng!:) Blev även en sväng in på Liten&Junior som till min stora sorg ska slå igen!! Köpte iaf två fin fina sommarklänningar till Joline, 25% på allt i butiken så jag ska nog in dit en sväng till när mer tid finns.
Leon ville inte gå på gympan idag så Fredrik och barnen gick bort till fotbollsplanen och sparkade lite boll istället innan det var läggdags. Nu ska jag gå ut en sväng på baksidan och titta på hur fint det blev med nya möblerna innan det är dags att bänka sig i soffan framför tvn, nu är det endast små detaljer som ska fixas/inhandlas innan baksidan är som jag/vi vill!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Får man se en bild kanske?

2010-05-05 @ 20:51:33
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback