Terrorist

Kvällen igår slutade bra, jag kom hem pigg och glad efter min promenad.
Leon har levt rövare här på morgonen och gjort allt man inte ska eller får göra, men trots detta så har jag iaf hunnit med en dusch. Alldeles strax är det dags att gå och lämna våran lille terrorist på dagis sen blir det raka vägen hem för att äta frukost! Jag är hur hungrig som helst!
Leon äter en smörgås och ett glas mjölk på mornarna vid 07 eftersom att de inte äter frukost förens 09 på dagis, skulle kunna äta lite jag med när han äter men jag är inte hungrig då. Jag måste få vakna ordentligt och ducsha och så innan min mage börjar knorra, så idag blir det till att springa hem från dagis, stanna till vid brevlådan också för att hämta in tidningen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback