Torkvindan

Jag har redan hunnit äta frukost, dammsuga, diskat, tvättat en maskin och plockat fram torkvindan ur förrådet på baksidan. En effektiv förmiddag med andra  ord!:)
Tanken var att jag skulle hänga ut tvätten men det sket sig eftersom grannens förbaskade hund varit och förstört hålet i gräsmattan till torkvindan! Åh vad trött jag blir! Nu ska här sättas upp staket såfort som möjligt på både fram och baksidan! Nu är jag trött på att ha grannens hund komma travandes in på våran sida, gräver, pissar m.m.

Tanken är nu att jag ska hoppa in i duschen men får se om jag väntar tills Joline sover istället, kanske blir lugnast så.;)

Kommentarer
Postat av: Moster med familj

Grattis!! Hoppas att du får en bra dag.

Kram från oss alla

2010-05-06 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback