Trots??

Leon har kommit in i en härligt underbar 3års trots! Nej vi spolar tillbaka, han har kommit in i en fullständig vedervärdig 3års trots! Skriker och gapar, slåss och nyps, trotsar till tusen, säger jag "nej" säger han "jo" och så fortsätter det hela dagen lång. Jag har väldigt bra tålamod när han håller på såhär men nu får det väl ta och räcka, nu ligger han äntligen i sin säng efter lite tjafs och bråk med mig härnere efter att Joline somnat, han fick helt enkelt gå och lägga sig utan att fått träffa sin far idag. Elak kanske många tycker men bägaren har runnit över sen några timmar tillbaka så detta var det bästa för oss båda.
Jag ska ta mig en välbehövlig promenad när Fredrik kommer hem, musiken ska dåna i öronen från Ipoden! Usch! Många gråter när deras barn håller på och jävlas men det gör inte jag, jag är dum och låter min ilska och trötthet gå ut över Fredrik. Så jag har förvarnat honom att när han kommer hem så ska han inte säga något utan bara låta mig gå en promenad och få lugna ner mig och rensa huvudet, han skrattade bara, han vet väl att det inte är någon idé med något annat.

Trots detta så äslkar jag min underbara son så det gör ont i hjärtat men vissa stunder så skulle jag kunna sälja honom utanför Konsum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback