Vanligt??

Barnen sover och nu sitter jag och funderar på en sak.
Hur många här i världen heter egentligen Esbjörn och Styrbjörn?! Det är nämnligen dessa namn som har namnsdag idag, och enligt mitt tycke så kan det inte vara sådär jättemånga eller någon som faktiskt heter något så konstigt som just Esbjörn och Styrbjörn så att det måste finnas med i almanackan?! Nog för att många tycker att min far har ett lustigt och konstigt namn, Ywert, men det är väl Ingenting jämfört med STYRBJÖRN!!!??? Haha!;)

Kommentarer
Postat av: Sara( Neo & Vides mamma)

Trillade in på din blogg o måste ju då såklart läsa lite. Jag vet 2som heter Styrbjörn dock i mellan namn men ändå;)

2010-05-16 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback