Våran Fredag

Började med att åka och storhandla efter frukosten, solen sken och när vi lagom skulle åka hem igen så vräkte regnet ner. Mycket suckande och stönande i bilen på hemvägen eftersom vi köpt fika och planerat att tillbringa hela eftermiddagen på baksidan men se sicken tur vi hade det sprack upp och solen kom fram igen! Så vi har alltså spenderat eftermiddagen på baksidan med fika, lek, spelat fotboll m.m. Nu är barnen nybadade och leker här inne, Leon är uppe på sitt rum och leker med bilar och Joline leker i vardagsrummet med en telefon.
Fredrik åker till jobbet vid 18 för middag och trevligheter, han ska köra så han får vara nykter, själv har jag varit på systemet och köpt en baginbox, Chill Out rosé vin. Har sett så mycket reklam på tv om det i flera vekcors tid så nu måste jag testam, när barnen har somnat går jag alltså ut på baksidan och sätter mig med ett glas av detta vin och en tidning eller bok.
Fredrik skulle inte bli alltför sen eftersom han ska vara nykter och för att vi ska på Öknadagen imorgon. Håller tummar och tår för att det är bra väder imorgon! Vi får sällskap av Carina m. familj imorgon, om det är bar väder villsäga annars skippar vi det.

Jaha så har/ser våran Fredag ut, hoppas ni har haft och kommer ha en lika bra Fredag som vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback